Заглавие на темата: Мнения за сайта
Започната от: Галина Иванова (GalinaIvanova@ecs.ru.acad.bg)
Започната на: 12 January 2004 - 15:59:33
|
Изложение:
Уважаеми Колеги,
Какво е мнението Ви за сайта на Виртуалния ICT факултет? Ще Ви бъдем много благодарни, ако ни подскажете, как да го направим още по-информативен и атрактивен!
|
Коментари от 11 до 15 от общо 15 |
|
Коментар от: Русин Р. Цонев (rusin@tsonev.com)
добавен на: 12 February 2004 - 17:37:04
Сайтът е чудесен инициативата също! Пожелавам успех на разработчиците му!
|
|
Коментар от: Борис Томов (btomov@ru.acad.bg)
добавен на: 31 January 2004 - 10:43:24
Искрено се радвам, както на идеята за създаване на виртуален фацултет, така и на факта, че РУ е инициатор на подобно начинание. Желая на създателите и участниците в проекта воля за работа и много успехи. Проф.дтн Борис Томов
|
|
Коментар от: B.Rachev (Bob_Ra@acm.org)
добавен на: 30 January 2004 - 10:18:03
Уважаеми колеги,
Сайтът е мнго добър като начало и естествено е да очакваме, че ще се развива и става по-интересен и атрактивен.
Необходимо е да се огледат внимателно всички негови елементи, режими и функции и да се изчистят след един период на експериментална експлоатация някои евентуални проблеми. Например, имената на конференциите CompSysTech'XXXX са указани с кирилица, което не отговаря на приетото вече лого на това утвърдено събитие.
Добре би било да се добавят повече графични елементи, създаващи впечатление за това, че става дума за обучение в областта на компютинга, а не в медицината например.
Желая успех на създателите на сайта и на виртуалния факултет, Б. Рачев
|
|
Коментар от: Данаил Дачев (dachev@abv.bg)
добавен на: 23 January 2004 - 13:45:41
Идеята за създавене на виртуален факултет е повече от прекрасна. Надявам се сайта бързо да натрупа почетатели.Харесва ми
|
|
Коментар от: doc.M.Todorova (marga_get@abv.bg)
добавен на: 16 January 2004 - 22:50:20
Zdarvejte, Pozdravlenija za razrabotkata na web-site na VF. Haresva mi. Kato se napylni s informacija shte byde oshte po-hubavo. doc.Margarita Todorova
|
|
|
|